lørdag 28. mai 2011

Uke 10 ettermiddager


Forrige uke var natthelg, men etter en avtal jeg hadde gjort med skiftleder hadde jeg fått bytte noen av skiftene og ta fri de andre slik at jeg kunne dra til Oslo å få med meg avsluttingen på VM i ski. På torsdag ettermiddag var det ingenting utenom det vandlig som skjedde. Når vi var ferdige med å gå runde begynte jeg å finne litt info til et nytt prosjekt på skolen, måtte først se litt på hva som var greit å skulle velge ut i fra hva jeg fant info om.
På fredag etter middag var jeg med og gikk runde på SS1. etter rundene litt utpå kvelden kom det en sjåfør som skulle hente flytende gjødsel på bil, han hadde ikke vært og hentet gjødsel der før og jeg og Terje gikk ned for å hjelpe ham, ingen av de som var på skift kan det anlegget veldig godt. Ettersom det er en av dagtidsfolkene som egentlig har med det å gjøre og vi bare skal prøve å assistere på kveldene om det skulle oppstå noen problemer. Først slet vi med å finne bestillingen, men det gikk seg til av seg selv, det viste seg at ha var lit tidlig ute og bestillingen ikke slo inn med engang på grunn av det. Etter å ha funnet fram bestillingen og ført det sånn det skulle gjøres, med hjelp vi teleforn til han på dagtid, fikk jeg beskjed om hvordan man styret slangen som skulle ”settes” på bilen. Det tok et par forsøk å finne ut av det, men etter litt prøving og feilig fant jeg ut hvordan den skulle styres og vi fikk lastet på bilen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar